26 Şubat 2011 Cumartesi

Diyetimin İlk Günü

       Merhaba sevgili okurlarım :) okurlarım diyorum çunku en azından bir kişi blogumu keşfetti ve devamı gelicek bunu biliyorum :) Diyetimin birinci günü gayet güzel başladı ve bitmesine çok az kaldı zor kısmını atlattım sanırım :) sabah ve öğle menülerimle ara öğünlerimi harfi harfine uyguladım.Akşam yemeği ise balık ve salata olucak sorunsuz şekilde tamamlanacak ilk gün!
      Bugün evde oğlumla bolca vakit geçirdik dışarı çıkmadık ve evde başka hiçbirşeyle ilgilenmedim.Dün   Bir Anne Doğdu blogunu keşfettim ve çok beğendim o da yeni bir blog yazarı benim gibi ama blogu oldukça faydalı bilgilerle doluydu.En çok ilgimi çeken konular tuvalet alıştırmasıyla ilgili yazdıklarıydı. Ben de yakında oğlumu tuvalete alıştırmayı düşündüğüm için çok yararlı oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder